How to purchase the most profitable bitcoin miner
Top Essential Factors For Determining The Profitability Of Bitcoin Mining!!
Bitcoin provides a disrupting technology integrated into the blockchain. Bitcoin is a decentralized currency that means it allows transactions to happen over the world without the intervention of any government. Moreover, miners of bitcoin see a passive income in the decentralization process of cryptocurrency.
With the advancement in mining technology, mining bitcoin can be simplified as a stream of income determined on the basis of mining rigs output. Therefore, to help you understand the profitability concept of bitcoin mining, here is a list of essential factors that you need to know.
Since bitcoin has gained tremendous popularity worldwide, the requirements of successful mining have also increased incredibly, which result in the development of specialized ASIC mining rigs solely for bitcoin mining. Therefore, every miner is required to have the latest mining hardware to compete with the opponents and solve a block as soon as possible.the most profitable bitcoin miner
Thus, to cater to all your needs, Abzminer has developed their latest invention ABZ PH-888 Miner, which will provide you with an incredible high hash rate of up to 120 TH/s and uses only 1450 W of power. As a matter of fact, all equipment is going to obsolete after some years.
In bitcoin mining, the power consumed in running the computer GPUs and other contributing devices will be a necessary operating expense. Moreover, one should know that electricity is charged on the basis of kilowatt per hour; thus, the profitability from bitcoin mining can range from $0.03 - $0.08 per Kilowatt-hour.
A minute shift in few cents can make a huge difference between the cost incurred in mining and its profitability. Miners need to use power at as low as possible price. To get the best results, you can use mining hardware by Abzminer as they are integrated with the latest mining rigs, which consumes low power consumption.
Bitcoin price is vital for every miner because they will get a certain amount of bitcoin once they have solved a set of transactions related to bitcoin. Moreover, one should know that bitcoin's price remains unstable, which means someday it will higher, and other days might be low.buy bitcoin miner
For instance, if the current bitcoin block reward is equivalent to 12.5 coins, and if you are doing it solely, then your operation may be unprofitable, but if you have taken any membership of a mining pool, you can get some percentage of bitcoin-based on the contribution of hash rate by your mining computer.
خرید انواع شامپو مو برای ریزش مو
مو یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی افراد است؛ به همین خاطر باید اهمیت و وسواس بیشتری در انتخاب شامپوی مناسب به خرج داد. بهترین شامپو همیشه گرانترین شامپو ها نیستند. چیزی به عنوان بهترین شامپو وجود ندارد؛ بلکه هر فرد باید شامپوی مناسب به خود را انتخاب کند.
انواع شامپو مو
باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب دیدگی بافت مو شود. مثلا نمیتوان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلند و پرپشتی دارید تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید. شامپو ها در انواع بسیار زیادی روانه بازار شده اند و انتخاب و خرید شامپو کار نسبتا دشواری است. بطور کلی شامپو ها در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:
شامپو مخصوص مو های چرب
شامپو مخصوص مو های معمولی
شامپو مخصوص مو های خشک
شامپو ضد شوره
شامپو ضد ریزش
شامپو ترمیم کننده
شامپو تقویت کننده
شامپو مخصوص مو های آقایان
شامپو مناسب چه شامپویی هست؟
بهترین و مناسب ترین شامپویی که باید استفاده نمایید شامپویی است که بیتشرین سازگاری با موهای شما را داشته باشند. بهترین و مناسبترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن مو ها دچار خشکی و زبری نشوند.
بهترین مارک شامپو
فرقی ندارد شما دارای چه نوع از مویی هستید، ما در فروشگاه اینترنتی ویله، برای شما انواع مدل شامپو را موجود کرده تا بتوانید با توجه به نوع مو خود، شامپوی مخصوص به خود را خریداری کنید. از برند های برتر شامپو می توان به نئودرم، مای، گلرنگ، فولیکا، سریتا، کلییر، کامان، لروکس، لافارر، درمالیفت و … اشاره کرد.
روش صحیح شستن مو
بعد از انتخاب شامپو مناسب باید روش صحیح شستن مو را بدانید. در هنگام شستشو سر تا حد امکان آن را پایین بگیرید تا جریان خون در سر افزایش یابد. موها را حتماً با آب گرم بشویید تا اثر دهی شامپو بیشتر شود. البته به این نکته توجه کنید که آب تا حد زیادی داغ نباشد، زیرا آُسیبی که آب داغ به موها وارد میکند همانند اتو و سشوار است.
رژیم غذایی و مو
مهم ترین نکته برای داشتن مو هایی سالم استفاده از رژیم غذایی مناسب است. رژیمی که بتواند ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن را تأمین کند. استفاده از رژیم غذایی های نامناسب موجب شوره، ریزش مو و خشکی سر می شود.
میگو یکی از غذا های محبوب دریایی است که مواد مغذی بسیاری برای رشد مو در خود جای داده است.
برای براق شدن موهایتان میتوانید بادام، ماهی، دانه آفتابگردان و اسفناج پخته شده استفاده نمایید. زیرا حاوی ویتامین E بوده و پوست سر را سالم نگه میدارد. تخم مرغ، پنیر، شیر و ماست سرشار از ویتامین B12 است که در جلوگیری از ریزش مو نقش به سزایی دارد. زیرا به جذب آهن کمک زیادی میکند.
ماهی های چرب مانند سالمون، شاه ماهی و ماهی خال مخالی مواد مغذی در خود دارند که می تواند به رشد مو ها کمک کند. این ها منابع عالی اسید چرب های امگا ? هستند که با رشد مو ها در ارتباط هستند.
انتخاب یک شویندهی بدن مناسب با رایحهای مطبوع میتواند بسیار مناسب بوده و همه را راضی کند. در هوای پر از دود، دیاکسید کربن، آلوده و خشک امروزی باید به مقاومت و رطوبت پوست بدن اهمیت بیشتری داد. این کار را میتوان با شامپو بدنهایی انجام داد که دارای مواد تقویت و محافظت کننده هستند. از مهمترین ویتامینهایی که در این کار نقش دارند میتوان ویتامین E و B را یاد کرد. از طرف دیگر با استفاده از شامپو بدن نسب به صابون از خشکی پوست در امان خواهید بود.
منبع: فروشگاه اینترنتی ویله
vileh.com/category-hair-shampoo
لنت ترمز وظیفه ایجاد شتاب منفی لازم برای توقف خودروی در حال حرکت را دارد. علاوه بر متوقف کردن کامل خودرو، کنترل حرکت خودرو در سراشیبی، توقف مرحله ای، و کاهش سرعت به اندازه دلخواه را میتوان از وظایف اصلی این سیستم دانست. حال برای توقف خودرو نیاز به عضوی است که نیروی اصطکاک منفی (مخالف حرکت گردشی چرخ) را برای ما ایجاد کند، این عضو لنت نام دارد. لنت ترمز، به دیسک یا کاسه ترمز وارد میشود تا اصطکاکی مناسب برای ایجاد شتاب منفی در خودرو ایجاد کند.
لنت ترمز
کار لنت ترمز(brakepads) ابجاد شتاب منفی لازم برای توقف خودروی در حال حرکت است علاوه بر متوقف کردن کامل خودرو، کنترل حرکت خودرو در سراشیبی، توقف مرحله ای، و کاهش سرعت به اندازه دلخواه را میتوان از وظایف اصلی این سیستم دانست. حال برای توقف خودرو نیاز به عضوی است که نیروی اصطکاک منفی (مخالف حرکت گردشی چرخ) را برای ما ایجا کند، این عضو لنت نام دارد.
لنت ترمز خودرو، به دیسک یا کاسه ترمز وارد میشود تا اصطکاکی مناسب برای ایجاد شتاب منفی در خودرو ایجاد کند.در اثر این نیروی مخالف، انرژی جنبشی عضومحرک (نیروی گردشی چرخ) اصطکاک و اصطکاک به انرژی حرارتی تبدیل،و درنهایت گرمای تولیدی در فضا پخش میشود. دستگاه ترمز به وسیله سیستمهای مکانیکی، خلاای، هوای فشرده،و هیدرولیکی فعال میشود.
همان طور که ذکر شد سیستمهای مختلفی برای موقف کردن مطمئن وایمن خودروها طراحی شده، که معمول ترین آنها در خودروهای سواری، لنت ترمز هیدرولیکی دومداری و ترمز دستی مکانیکی است. حالا این سیستم لنت ترمز خودروی ما باید این توانایی را داشته باشد که خودرویی راکه با سرعت متوسط ?? کیلومتر درساعت، که درحال حرکت است، درمواقعی که راننده تشخیص دهد، به خوبی عمل کرده و سریع خودرو رامتوقف کند.ولی آیا این نیرویی که راننده به پدال وارد میکند در حدی هست(قدرت کافی) که خودروی مارا متوقف کند؟ به طور قطع نه! پس به یک وسیله مکمل و تقویت کننده، برای افزایش چند برابری نیرو نیاز داریم.این وسیله بوستر است.
کلمه بوستر به معنی تقویت کننده است. بوستر خلاای، همان طور که ذکر کردم برای ایجاد فشار مورد نیاز در سیستم هیدرولیک مدار استفاده میشود.بوسترها از یک بدنه فلزی که شامل یک سوپاپ، یک دیافراگم، فنر برگشت دهنده، یک صفحه معلق،و میله ای که از مرکز بوستر میگذرد از یک سو به پیستون سیلندر اصلی و از سوی دیگر به پدال متصل است. (یکی دیگر از بخشهای اصلی بوستر، سوپاپ یکطرفه است) برای استفاده از بوستر دو عامل بکار گرفته میشود، یکی خلا موتور و دیگری فشار جو . دیافراگم کار جداسازی، محیط بوستر را به دومحیط جدا یعنی خلا و فشار تقسیم میکند. سوپاپ یکطرفه، به هوا فقط اجازه ورود به بوستر را میدهد،
اگر موتور خودرو خاموش باشد یا نشتی درلولهها(شیلنگ)بوستر ایجاد شود, سوپاپ یکطرفه اجازه ورود هوا به بوستر را نمیدهد.این مهم است، چون بوستر خلاای باید بتواند تا چندین بار پس از خاموش شدن موتور نیروی وارده به پدال را تقویت کند، زیرا شما هرگز دوست نداریدوقتی در مسیری حرکت میکنید، بهر دلیل موتور اتومبیل شما خاموش شود. لنت ترمز خودرو از کار بیفتد.بوستر خلاای طراحی ساده ای دارد. در خودروهای بنزینی موتور خلا، مناسبی را برای بوستر ایجاد میکند.خلا بوستر از طریق شیلنگ رابطی که بر روی سوپاپ یکطرفه ای متصل است، که این سوپاپ خود بر روی مانیفولد ورودی هوا نصب میباشد.در خودروها با بوستر خلاای، زمانی که راننده بر روی پدال ترمز فشار وارد میکند، پدال لنت ترمز به میله ای که از میان بوستر به سیلندر اصلی هیدرولیکی لنت ترمز که متصل است فشار وارد میکند.
بوستر پیستون بزرگی داردکه در موقع استفاده از ترمز طرف جلوی آن(سمت سیلندر اصلی) به خلا موتور وطرف عقب آن، به فشار جو مرتبط است.
موتور خلا نسبی را در هر دو سوی دیافراگم ایجاد میکند ولی وقتی که پدال را فشار میدهید، با فشار دادن پدال میله ای که به سیلندر اصلی هیدرولیکی متصل است هم حرکت میکند، این حرکت باعث ایجاد اختلاف فشار بین دوطرف پیستون بوستر شده، فشار موثری بر روی سطح پیستون وارد میکندو نیروی مناسبی بوجود میآید. میله سوپاپی را باز میکند که به هوای بیرون اجازه ورود به پشت دیافراگم را میدهد در حالی که سمت دیگر دیافراگم خلا میماند، به این ترتیب فشار وارده بر یک سوی دیافراگم بیشتر میشود، این نیرو بر فشردن روغن ترمز به میله فشاری پیستون بوستر، اعمال میگردد و هنگامیکه پدال رها میشود ارتباط هوای بیرون با پشت دیافراگم قطع شده و دو سوی دیافراگم به هم مرتبط میشوند، در نتیجه در هر دو طرف دیافراگم خلا ایجاد میشود و همه شرایط به حالت اولیه برمیگردد.
هنگامیکه خودرو در حرکت است و به هر دلیلی راننده از لنت ترمز اتومبیل استفاده کند، سیستم لنت ترمز عمل خود را برای متوقف کردن آن شروع میکند، نیرو وزن خودرو از روی چرخهای عقب کاسته میشود و بر روی چرخهای جلو متمرکز میشود. بنابراین بایستی نیروی لنت ترمز در چرخهای جلو بیشتر از چرخهای عقب باشد و به همین علت سیستم عمل کننده لنت ترمز در چرخهای جلو قوی تر از چرخهای عقب طراحی میشود( دودلیل مهم دیگر هم وجود دارد که باید سیستم ترمز در چرخهای جلو قویتر باشد” یکی جلوگیری از سر خوردن خوردن در مسیر و جادههای لغزنده، و دومین عامل این است که تسلط ترمز برخودرو برای توقف سریع تر باید، نیروی بزرگتر نسبت به نیروی انرسی باشد که به خودرو اجازه توقف را نمیدهد).
ایجاد تناسب لازم در تقسیم نیروهای لنت ترمز بین چرخهای عقب و جلو، به نحوی که هیچکدام از آنها قفل نشود از وظایف طراحان سیستم ترمز خودرو میباشد. به همین دلیل بیشتر خودروهای جدید برروی دو چرخ جلوی خودرو از دیسکهای ترمز استفاده میکنندو در بعضی دیگر از خودروها هر چهار چرخ مجهز به دیسکهای ترمز هستند دیسک ترمز بهترین نوع سیستم لنت ترمز شناخته شده است. دیسکهای ترمز در بسیاری از موارد در توقف لوکوموتیوها تا هواپیماها به کار میروند. ترمزهای معمول امروزه در خودروها به دو نوع طراحی و ساخته میشوند :
ترمزهای دیسکی شناور، باپایه ای بصورت کشویی ساخته میشود. دریک طرف آن، لنت تکیه میکندودرطرف دیگرش،فقط یک پیستون هیدرولیکی وجود دارد، که در پشت سر لنت دیگر قرار میگیرد. دوعدد میله فولادی در داخل قطعه ای رابط بکار رفته است که باعث میشود که فکهای پایه، در درون آن حرکت کنند. زمانی که لنت ترمز فعال میشود، روغن تحت فشار سیلندر اصلی، به پشت تنها پیستون آن اثر کرده، پیستون را به خارج از محیط قرار گیری خود هدایت میکند، سپس پیستون لنت را به دیسک میچسباندو وقتی پیستون به آخرین نقطه کورس خود رسید، نیروی فشاری روغن، پایههای ترمز را عقب میکشد، در نتیجه لنت بین دو دیسک فشرده میشود.
لنت ترمزهای دیسکی با پایه ثابت ، معمولا ?تا ? پیستون دارد. در موقع وارد آمدن فشار روغن ترمز، هر ?یا ?پیستون ، بطور متقابل به سمت هم حرکت میکنند و دیسک را در میان خود میفشارند. در این سیستم، پایه پیستونها ثابت است و به عضو ثابت محور، بسته میشوند.
وظیفه سیلندر اصلی لنت ترمز افزایش فشار در روغن و ارسال آن به مدارت روغن در چرخهای مختلف ، برای کاستن سرعت یا توقف خودرو است، و همان طور که ذکر کردم از تقویت کننده بوستر برای افزایش فشار روغن استفاده میشود.
برای ایمنی بیشتر در مدارات سیستم ترمز، از سیستم لنت ترمز دومداری استفاده میشود. در این سیتم دو مدار جداگانه و مستقل از هم بکار میرود، که در صورت خرابی یکی از مدارها ، مدار دوم به کار خود ادامه دهد.
از مهمترین عواملی که برای استفاده از ترمزهای دیسکی میتوان نام برد:
?)ایجاد شتاب منفی بیشتر نسبت به لنت ترمزهای کاسه ای
?)سایش مساوی در هر دو لنت، به شرطی که سیستم درست عمل کندوانتقال حرارت بخوبی انجام شود
?)ایجاد صدای کمتر به نوع کاسه ای
?)ضریب افزایش نیرو در سرعتهای مختلف ثابت است، و کیفیت لنت ترمز در طول متوقف شدن کامل، نسبت به سرعت
تغییر نمیکند.
?)حساسیت لنت ترمز خودرو در مقابل ساییدگی کمتر، وسیستم ترمز گرمای کمتری را جذب میکند.
?) در مقابل گرد و غبار و رطوبت، حساسیت زیادی دارد
?)نیروی زیادی برای ترمز کردن نیاز است، چون نیروی عمل خودکار و افزایش ضریب نیرو در آن وجود ندارد.
?)قیمت تمام شده این نوع ترمز گران تر از نوع کاسه ای است. به همین دلیل امروزه از نوع شناور که ساختمان ساده تر و نسبت به نوع ثابت یک پیستون کمتر دارد بیشتر کاربرد دارد.
سیستمهای ترمز مختلفی برای موقف کردن مطمئن وایمن تا به امروز طراحی و ساخته شده اندکه در خودروهای
معمولی، ترمز هیدرولیکی پایی دومداری و ترمز دستی از آن جمله اند.
تولید سیستم ترمز هیدرولیکی یک مداری از سال ???? میلادی به بعد در اروپا ممنوع شدو از آن پس کلیه خودروها با ترمز هیدرولیکی دومداری ساخت میشوند.
از ترمز دستی که معروف به ترمز پارک است برای ساکن کردن خودروی پارک شده(خاموش یا روشن)استفاده میشود.
سیستمهای لنت ترمز باید به گونه ای باید طراحی شود که این توانایی را داشته باشد که خودرو را در شیب ?? % یا زاویه ای معادل ??,? ساکن نگه دارد، و از حرکت خودرو جلو گیری کند.